יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

זקוקה לעזרתכם!




19/12/2010 17:49:53


מי יסביר לי מה אומר השלט?

האם נתקלתם פעם בשלט שכזה?


אני יודעת מה זה אינסטלטור/שרברב!  אבל לראשונה אני נתקלת בשלט שכזה!

שמא מישהו יוכל להסביר לי?

איך פותחים צנרת בצורה אלטרנטיבית?


See full size image
מתקינים דוד אלטרנטיבי?

מחליפים ברז בדרכים אלטרנטיביות?




השלט השאיר אותי ממש ממש סקרנית.

היכן לומדים את המקצוע? ברידמן אולי?

אשמח אם תשתפו מה אתם חושבים? מה אתם יודעים על המקצוע החדש הזה?
אחרי שזכינו להיחשף למקצועות החדשים - מעצב צפורניים, מעצב שיער וכו'
יכולה לקבל את התואר "מעצב צנרת"! למשל!!!
אבל אינסטלטור אלטרנטיבי?

כנראה שהשמיים הם הגבול..והמציאות עולה על כל דמיון!
אגב...מספר הטלפון של הנ"ל ומידה ותירצו... שמור אצלי במערכת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...