יום שני, 26 באוגוסט 2013

שרביט 10. על עצמי לספר ידעתי......


    שרביט 10 !




    שרביט 10 !


    החלטתי גם אני לצאת לדרך
    זורמת....
    נראה איזה תמונות "אדוג בדרכי"..
    אז נתחיל?


    - 1 -

    שעת בוקר! הזריחה מבעד לחלון
    ההפתעות בשמיים
    אף בוקר אינו דומה למישנהו..
    תמיד מרגש מחדש!




    - 2 -

    החלב המוקצף מהמכשיר שבתי השאירה לפני שעזבה עם משפחתה לארה"ב הרחוקה,
    סמל לגעגועים והצורך לחוש אותה שוב קרוב אלי.




    - 3 -

    מקום העבודה שלי
    חלק ממני.
    נתח חשוב מחיי.
    לכאן מגיעה מדי בוקר
    לילדי הפנימיה שאליהם כל כך קשורה ואוהבת!





    - 4  -

    ובשעות הפנאי...
    היצירות שלי שלא יכולה בלעדיהן!



    -  5  -

    תחביב נוסף.....גידולי ירקות באדנית
    תחנת הניסיונות הפרטית שלי....


    -  6  -

    ועוד תחביב..
    אפיית לחמים!
    אמנות? יצירה?
    מודה! אני מכורה!



    -  7  -

    הים.....כל כך מרגיע ונוסך שלוה...
    אבל רק מרחוק.....
    שששש.......אל תגלו......
    אני לא יודעת לשחות!



    -  8  -

    טיולים בארץ ובחו"ל
    צילום של יפי הטבע
    המרגש תמיד מחדש.



    -  9  -

    כמו בזריחה,
    גם בשקיעה יש משהו שמרתק אותי,
    מסעיר!
    מסקרן....



    -  10 -ֹ

    אין שבת בלי נרות.
    מסורת מבית אבא.
    רגעי ההתנתקות מהסובב
    והחיבור לקרובים לי....
    לאבא שחסר כל כך.....



    זה היה שרביט 10 שלי......
    הסרת עוד קליפה מהבצל...
    תודה שביקרתם...תודה שהכרתם!

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    חלון חיפאי בזריחה.

    אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...