יום שני, 14 בספטמבר 2020

תיקים ממוחזרים ושימושיים מחדר היצירה שלי



תיקים אני תופרת שנים. מי צילם פעם עבודות יד? יכול להיות לי אלבום עב כרס.

את התיק הראשון תפרתי משאריות עור חום רך ונעים (נאפה). הוא יצא מקסים שימושי ובעיקר מה שחשוב הכי הכי (בעיני) שיהיה קל!!! תצלום שלו - אין!

כשהתחלתי למחזר שקיות ניילון של הירקות ולסרוג מהן,  חשבתי על תיק רחיץ שישמש אותי אחרי המקלחות בסיום שיעור הפילאטיס (נו, מאז כבר שכחתי ללכת לשיעורים אבל התיק נשאר...חחחה)

הנה התיק שגרם לכולם להרים גבה.



אז כאמור, התיק נועד להכיל מגבת רטובה והיה יעיל ביותר. הסריגה היתה צפופה ו"אכלה" המוני שקיות                                                שנחסך מהן להתגלגל בערימות אשפה.


התיק הבא בתור כבר היה יותר מתוחכם! (לסרוג שוב ימים ולילות?) 

תפרתי תיק ממוחזר מחצאית חליפה מעולה שקישטה את המדף בארון והפכה לשימושית יותר בגילגול להפיכתה לתיק.
ועיטרתי כיס בסריגת שקיות!







תיק נוסף שתפרתי - מבד המיועד לחלוקים, והוא קל קל ונוח.   
תוספת של בד "זר" מעט תחרה ופרח שהכינותי במו ידי מבד כמובן!





והנה עוד אחד
תיק מבד קורדרוי שחור.
כיס חיצוני, ביטנה אדומה וכיסים פנימיים
עיטור פרחים ותחרה.



תיק ברובו ממוחזר בתוספת כיס ג'ינס
פרחי לבד שהכנתי במו ידי
עיטור סרט בצבעים תואמים.




תיק ממוחזר בשילוב בדים
כיסים פנימיים וחיצוניים לרוב
נוח במיוחד וקל




תיקים זה עולם ומלואו!
ועולם המיחזור כולו מצריך דימיון והפתעה בצידו.

זוהי רק תחילתה של ידידות מופלאה!




תגובה 1:

  1. יפה מאוד :-)
    הזכרת לי שאמי ז"ל סרגה תיקים משקיות חלב שגזרה לרצועות...

    השבמחק

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...