יום שישי, 17 בספטמבר 2021

עוגיות ליום הכיפורים ובכלל........

            


                                                                             


                                        אלה לא עוגיות מוכרות לי מהמסורת המשפחתית

אבל אני מאלה האוהבות חידושים במטבח, בגישה של..."מה כבר יכול להיות"?

מצאתי מתכונים בווריאציות שונות ברשת

בניתי משהו אקלקטי ולעבודה.

כתבו להכין אותך במכונה, רצועות רצועות...

אני גילגלתי והטבעתי "כוכב" בכל עוגיה.

יצא - מוצלח במיוחד. היה שווה לנסות.

המרכיבים -

100 גרם חמאה

1/4 כוס סוכר

אבקת אפיה

שקית סוכר וניל

להקציף יחד עד לקרם בהיר.

2.5 כוסות קמח (כוס חד פעמית חמה)

1/4 כוס שמן

1/2 כוס מים

קורט מלח

לערבב הכל יחד לעיסה אחת.

להוסיף 1/4 כוס שומשום

כפית אניס.

כשהעיסה מוכנה, להכניס לשעה למקרר.

ניתן ליצור עוגיות במכונה (דומה למכונת בשר ידנית )

אני הכנתי כדורים קטנים, פחסתי והטבעתי צורת כוכב בעזרת מקצף או צורת רשת

בעזרת פטיש שניצלים (סטארטאפ)

בהצלחה.

העוגיות בטעם חמאתי עדין, פריכות במיוחד ונימוכות.

בהחלט אשוב למתכון הקל הזה שוב ושוב.

בתיאבון.

תה/קפה כבר מוכן?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...