יום חמישי, 20 בינואר 2011

בלוגסטייל - Stylish blogger Award


    בלוגסטייל - Stylish blogger Award

    22/01/2011
    תודתי לאילנה חברתי שהמליצה עלי ל-בלוגסטייל. חיבוק גדול לך חברה!
    את אילנה היכרתי כאן בפרדס של תפוז והתברר לשתינו שהכימיה היתה מיידית והחיבור היה מדהים.

    אז הנה אני כאן  ונעבור ל- 8 דברים שעלי לספר על עצמי ואינכם יודעים  !
    1.את דרכי בתפוז התחלתי בפורומים והקומונות של האמנות לסוגיה. בעיקר - פימו, סריגה, תפירה, ריקמה, מיגזרות נייר, חרוזים, כרטיסי ברכה וכו'...
    2. את הבלוג שלי פתחתי אחרי לבטים רבים, ביולי האחרון כמתנת יום הולדת לעצמי! במשך מחצית השנה זכיתי ל-32 אלף כניסות שאותי הן מאד משמחות, חבל שקוראים רבים מוותרים על תגובות שהן כל כך חשובות, בעיקר לאלה שיוצרות למגירות .
    3.גדלתי בבית של אמא אמנית (ציירת) שהשפיעה מאד על התעניינותי באמנות והנחלתי אהבה זו גם לבנותי. בגיל 9 סרגתי סוודר ראשון, במהלך השנים תפרתי את בגדי עפ"י BURDA, רקמתי מפות ל"נדוניה", ציירתי ופיסלתי בעידודם של הורי האהובים. 
    4.בגיל 17 עברתי בחינות כניסה לבצלאל, למורת רוחו של אבי ז"ל שחשש כי מאמנות לא ניתן לחיות וכאן מצאתי עצמי מוותרת על החלום וחובשת את ספסל לימודי הפסיכולוגיה והקרימינולוגיה למשך שנים, לא לפני שסיימתי שירות צבאי בחיל האויר שם זכיתי להיות גם דיילת.
    5..כל ימי השבוע אני עובדת עם נוער פוסט-אישפוזי, ולאיזון....מסגרת למחוננים! אוהבת את המקצוע שלי ואין בו יום דומה למישנהו.
    6.חייתי 7 שנים בניו יורק, הייתי עוזרת קונסול בקונסוליה הישראלית וצברתי חוויות שלא ישכחו לעולם. בשנים אלו עסקתי להנאתי באמנות הטלאים המסורתית (בהשפעת ה"איימיש") וכל קירות הבית קושטו בשטיחי הבדים הרקומים.
     7.בארה"ב חזרתי לאהבתי לאמנות...שם למדתי לתואר שני נוסף - "תרפיה באמצעות אמנות"...חיבור בין הפסיכולוגיה לאמנות...כל שיעור מילא אותי אושר. למדתי אז קורס צילום שהיה אחד הקשים שידעתי. לאחרונה חזרתי לצלם ולהנות מתחום זה של אמנות שהתמחיתי בו מזמן.....
    8.הבלוג שלי קרוי "אמנות ויצירה כתרפיה לנשמה" ולא בכדי! המקצוע שלי כל כך שוחק, שואב ומרוקן שהיצירה משיבה לי באהבה, הרבה סיפוק והנאה.

    ומכאן מעבירה את השרביט לבלוגרים שאני נהנית לקרוא ומוצאת בהם עניין רב!

    עולם ומלואו של יצירות אמיגורמי שמשאירות אותך נפעם, צילום, אופנה ואהבת הארץ.
      רגישות אינסוף, צילומים נפלאים, מילים גבוהות וכולם עטופים שוקולד מריר נוטפים מתיקות!....
    3.הבלוג של y י ר י ת    בלוג של כנות, סיפורים מהחיים עם הרבה יופי ו"תבלינים" מרגשים, בלוג של חום ואהבה.
    4.הבלוג של  עופר D  חוויות מארץ האפשרויות, חוויות מקריאת ספרים, חוויות בישול, הגיגים כלליים ועוד
    בלוג שמחבר אותי לימים אחרים של חיים ביבשת הגדולה עם געגועים עזים לכאן.
    5.הבלוג של  ע נ נ ת ו אנציקלופדיה למדעי הטבע עם צילומים מדהימים. ערוץ המדע במיטבו.
    6. הבלוג של  הפתעה100 הפתעות החיים, שילוב של הומור, תכנים מעניינים, הורוסקופים ואמנות החריזה.
    7.הבלוג של  אנימו   הגיגים ורשמים במלים וגם בציורים ובצבעי הקשת השונים. בלוג מושקע ומרתק.
    8.eiladean   הבלוג של אילנית מעצבת החלומות - וכולכם יודעים כמה אני אוהבת יצירה.

    שמחתי לשתף גם הפעם, לילה טוב וסופשבוע נפלא לכולנו!


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    לחמניות כוסמין מלא.

                                              רק באפיה ביתית יודעת מה המרכיבים                            יודעת שאין חומרים מיותרים.            ...