יום שלישי, 28 באפריל 2015

מרוץ עם הזמן!



 
פורסם ב-28 באפריל 2015, 17:32 במדור אישי
 


תוצאת תמונה עבור תפוז בלוגים
 


השעות חולפות, אני במירוץ עם הזמן להעתיק עוד ועוד רשומות.
עובדה זו משתקת אותי מלבצע משימות אחרות.
כל כך הרבה מוטל על כתפי
מטריד את ראשי!
אבל כרגע זה בראש סדר העדיפויות שלי.
חשש אמיתי מלאבד את האוצר הזה שלי
1000 רשומות שנכתבו ממעמקי לבי.
האם זה יתכן?
אולי סתם חלום בלהות? אולי הפצת שמועות?
אולי?
רואה את חברי לבלוג מעלים על הכתב
הרהורים, חששות, שאלות....ממש כמו שלי.
האם ימשך הקשר החברי?
האם חברי ילכו לדרכם וישארו רק רגעי געגוע וזכרונות?
האם היה זה עוד מסע במסלול החיים האישי?

לא, זה לא יתכן!!!
נכנסתי לתפוז, פתחתי בלוג, התייחסתי לכך כמו אל פרוייקט רציני.
תמיד אמרתי...שם לשמור זכרונות זה בטוח!  זה מעשה אחראי.
השמועות החלו להגיע/להיכתב ברשת.
"מה עושים עכשיו? " אני את עצמי שואלת.
איך מתחילים? איך עושים זאת נכון? היכן זה בטוח יותר?
איך מגבים? מי ישאר?
שוב לצאת למסע כפוי שלא מרצוני?
כל כך רוצה להישאר כאן במקום המוכר.
שונאת שינויים, זה לא בשבילי!!!
תוצאת תמונה עבור הבלוגיה של תפוז
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...