יום ראשון, 10 באפריל 2022

קניידלך מבית ההורים - טעם של פעם!

 


                              

            רבים מאיתנו אוהבים ומחכים לפסח להתענג על הכדורים הרכים הללו.

                   מאכל שאין עליו עוררין כמו ידידו הגפילטע פיש

                                   שהתגובות לגביו חלוקות.


                                   אני יודעת שניתן לקנות אבקה מוכנה ברשתות השיווק.

                         אבל המיפגש עם הרכיבים המיותרים מרחיק אותי ממנה.

                          מעדיפה את המתכון של סבתא שלי ז"ל שנפרדה מאיתנו

                                כשהייתי בת 12. זה היה מזמן!!!!

                                  זה המתכון שנותר אחריה למזכרת!

                                              נסו ותודו לי.


קניידלך

 לערבב ביצה עם כפית שמן וכף שטוחה מרק עוף בקערה. 

 להוסיף תוך כדי עירבוב כוס מים רותחים ולהמשיך לערבב כדי שלא תיווצר חביתה. זה חשוב. 

 להוסיף תוך כדי עירבוב לסירוגין כוס קמח מצות (לא הדק ביותר). 

לערבב ולבדוק שהעיסה רכה למגע. להוסיף עוד קמח מצות לפי הצורך . 

כל קמח דורש כמות אחרת של נוזלים. 

חשוב לשלב הקמח בהדרגה ולהוסיף אם צריך. 

 להכניס מכוסה למקרר למשך שעה או יותר. 

  כשהמרק רותח להכניס פנימה כדורים בזהירות. להכין תוך כדי הרטבת ידיים במים. כאשר יצופו - הם מוכנים.   

יש הבוחרים להרתיח סיר מים ולבשל הקניידלך עד שיצופו. להעביר למסננת

ולשמור לקראת הארוחה וצירופם למרק העוף המסורתי.


   אם יש צורך בכמויות ליותר סועדים מ-3   להכפיל כמויות.

חג שמח!  תהנו!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...