יום רביעי, 11 בינואר 2023

חיים חדשים באמצע החיים.



                                                                       

מהרשת.


פורקת מזוודה לחיים חדשים.

משאירה מאחור אורות נוצצים .

מבינה שעלי לסלול דרך חדשה

גם אם היא כרגע חשוכה.

עננים כבדים , ענני גשם, צובעים באפור

ואולי גוונים של שחור.

חששות עוטפים אותי.

אי ידיעה! טשטוש ודרך לא ברורה.

הרבה סימני שאלה.

להביט רק קדימה אל עבר האור

להתעלם מהשחור ולהתמקד בצבעי האור

צהוב, כתום, אדום

ושמיים צבועים בכחול ותכול.

לא להביט לאחור.

     להשאיר הכל שם......

ולא לזכור.

לא להתפתות לעבור בדלת מסתובבת

כאילו יצאה במחול.

לעבור בדלת רחבה עם מסגרת

בתחושה שעליה אני סומכת.

אני עוברת דרכה בוטחת,

היא מחזקת את בטחוני

                               ואני בחרש ממלמלת לעצמי

אני יכולה! הכל תלוי רק בי! 

תגובה 1:

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...