יום שלישי, 5 במאי 2020

סורגת הצעיפים





כולם סביבי כבר מצויידים בצעיף המסולסל, זה מהחוט המיוחד שעוטה על צווארן 

של רבות, בכל צבעי הקשת.




בתחילה זה נראה כמו פלא.....

חשבתי...אולי!!!!

אבל.....מתמיד אהבתי לסרוג ולתפור כדי שזה יראה שונה! אחרת מה הטעם?
ניגש לחנות, נוריד מהמדף אחד מני רבים, נשלם בקופה וזהו.

כל הכיף בסריגה וביצירה שניתן לבחור צבע, לאלתר, לבחור דוגמא שאין לאף 
אחד ואת יצרת לעצמך יצירה ייחודית רק לך.

אני החלטתי להיות נאמנה ליצירה שלי, נשארתי צמודה לצעיפים האחרים שלי...
אז אין לי צעיף מסולסל ואני לא חשה בחסרונו.
יש לי רבים אחרים.

מסרגה אחת



מסרגה אחת






שתי מסרגות


   

קישוט צוואר במסרגה אחת




חמצוואר




צעיפים משולשים





מידגם בקולאז'




2 מסרגות


היו אלה דוגמיות מהאוסף של הצעיפים הסרוגים
עוד מהם, מקופלים להם שם במגירה בארון.
אני מהמכורות לצעיפים.
תמיד אחד מהם מלווה אותי
שמא יהיה קר....

4 תגובות:

  1. הלוואי והייתי מצליח לשמור על ספירה קבועה של "עיניים". צעיפים יפהפיים.

    השבמחק
  2. תשובות
    1. תודה מוטי. התמיכה ממך חשובה לי כל כך, אחרי אבדן הבלוג הקודם וכל כך הרבה כאב.

      מחק

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...