יום שלישי, 28 בינואר 2014

פרחים זו דרכה של האדמה לחייך.



 
פורסם ב-27 בינואר 2014, 18:26 במדור אמנות ויצירה
 


יש מי שלא אוהב פרחים?
אין כמו זר פרחים שמעטר את הבית לקראת שבת.
בעלה של חברתי הטובה מפנק אותה בזר פורח מדי שישי.
אחרות לא מצפות וקונות לעצמן זר צבעוני.
בכל פעם שקיבלתי זר ששימח את ליבי.
שמחתי פגה כשהראשון בפרחים ראשו נשמט והוא סיים את חייו.
כל ה"פטנטים" עליהם קראתי.....לא הועילו.
עובדה! פרחים אינם חיים לנצח
בדיוק כמונו!
מדי פעם אני מחפשת פתרונות שישמחו אותי.
פעם הכנתי לי זר כזה.....

אח"כ  ניסיתי פרחי נייר.
ופרחים תפורים.


ואלה תוצאות הניסיון האחרון שלי.


מי שקיבלה לא תהיה עצובה כעבור יומיים שלושה.

נכון, לא יהיו לה מחטי אורן כמו על הכרמל!

אבל הפרחים ישארו ויוכלו להתקשט בעלים אחרים.


מזל טוב לך יקרה!
היה לי כיף להכין
לסרוג, לתפור ולהדביק!

מהפרחים אהנה בשדות ובטבע.
אצלי בבית לא יבלו הפרחים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...