יום ראשון, 12 בינואר 2014

היה איש גדול ואיננו עוד.


 
פורסם ב-11 בינואר 2014, 22:04 במדור אישי
 
ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון הלך היום לעולמו בבית החולים שיבא בגיל 85. לידיעה המלאה: http://bit.ly/1evG5AF
אריאל שרון הלך לעולמו בתום 8 שנים בו היה שרוי בתרדמת
בעקבות שבץ מוחי בו לקה.
יהי זכרו ברוך!

פונה אליך אבא שלי ז"ל!
אבא יקר שלי,
עזבת אותנו לפני 17 שנה.
עברת לעולם שכולו טוב...כך אומרים...יש המאמינים!!!
אבא, היית ניצול שואה שכל משאת נפשך
היתה להגיע למדינה משלך - מדינת היהודים.
להרגיש בטחון שלא היה לך.
לברוח מאימת הנאצים המתעללים.
הגעת לכאן.
שרתת בצבא בו היית כל כך גאה.
הערצת את האיש הגדול הזה!
האמנת בדרכו, באהבתו את הארץ הזו.
בדאגתו, בנחרצותו, בדעותיו.
למשך שנים הוא נדם וישן
ואנחנו חיכינו לבשורות מהרופאים.
בשורות לא היו.....
בניו חיבקו ואהבו!

מה הוא חש? איש אינו יודע להשיב.
היום...הוא השיב נשמתו לבורא.

אבא שלי...
האיש הענק הזה מצטרך אליך שם למעלה!!!
בטוחה שכדרכך הכל מוכן לקבלו
בצורה הכי צבאית ומכובדת!!!
זה מה שידעת תמיד לעשות!
חשה שאתה נרגש ודמעות בעיניך.
תמיד היית רגיש...
גם אני!!!
עוד ענק עזב את מחוזותינו...
עוד אחד יחסר לתמיד!!!
יהיה זכרכם ברוך!
אבא שלי - אלי
המנהיג הדגול - אריק!!!
עבורי ....
אתם - א`  א`!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...