יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

הדרכה - פרח תלת מימד.



 
פורסם ב-12 באוגוסט 2015, 17:52 במדור אמנות ויצירה
 



לאוהבי הסקראפ!
פתחתי קבוצה חדשה בפייסבוק
שמה בישראל
"כרטיסי ברכה ויצירה בנייר".
מוזמנים/ות!!!
כיוון שאני מקבלת הרבה פניות של בנות שכותבות לי "אני רק מתחילה, אני לא ברמה..."
כולנו התחלנו. אצלי זה התחיל בילדות ועם שאר ההפתעות של פאנצ'ים וחותמות שצצו לנו כמו פטריות
למדתי להתעסק ב"ניסוי וטעייה".
הנה סדנא קטנה להכנת פרח תלת מימד מפאנצ'ים פשוטים.

אלה החלקים שהכנתי.
העלים גזורים ביד חופשית.


מניחה את עלי הכותרת בשכבות
מדביקה בנקודה מרכזית בין אחד לשני. מהדקת.
מקמטת כל עלה בין קצות האצבעות ליצירת נפח.
את העלים מדביקה בסוף.


אחד הפרחים הכחולים הגדולים עבר "ניתוח"
בעזרת מספרי צורות קיצרתי לו את עלי הכותרת
כל עלה חציתי לשניים
והתחלתי לקפל כלפי מעלה כדי ליצור כוס קטנה.
הכל בעזרת האצבעות.


בתוך הכוס הקטנה הדבקתי את הפרח הקטן (בתמונה העליונה)
ובתוכו מספר שכבות של עגולים ממחורר נייר רגיל ביותר
(גם הוא רוצה להשתתף בחגיגה).



והנה כתוספת לכרטיס.



כבר חושבת על הבא בתור...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אין לי ארץ אחרת. ביקור בנוף הגליל.

                                                        מזה שנים שלא עליתי על מטוס יצאתי לתור ארצות אחרות. נהנית לגלות כאן, מקומות קסומים של...