יום שישי, 31 ביולי 2015

בשוק של נצרת - רשומה שניה.



 
פורסם ב-31 ביולי 2015, 9:11 במדור ביקורת והמלצות
 



הבטחתי המשך....כי כמה אפשר להעמיס ברשומה אחת?
אז בואו ניכנס יחד לשוק של נצרת.
ביום חם יש מסתור מפני השמש
ונעים שם בסימטאות הצבעוניות המציעות מכל טוב!!!
בואו נמשיך בטיול......תכינו ארנקים....יש כל כך הרבה מה לקנות..

הליכה איטית בסימטאות.

צמאים למיץ גזר? תפוזים? טרי...טרי...

ריח הקפה וההל עולים באפינו.

תאנים - מי אוהב אתכם יותר ממני?


מממממ....מחוץ לתחום......עבורי.

רק מי שרוקמת יודעת כמה שעות הושקעו כאן..
אני יודעת להעריך.

בחנות צמר אני יכולה להישאר יום שלם
תנו לי מסרגות ובואו לקחת אותי עוד שבוע...



איזה שפע. התברכנו.



כלי מטבח. חסר לכם משהו? שפע עצום.

תבלינים, ריחות וטעמים.

מזהים??

גן עדן לאוהבי המתוקים.

תזכורת "אתם בנצרת!".

גם בתחום הקולינריה לא חסר כאן מאומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

  בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...