יום רביעי, 15 ביולי 2015

דלורית באדנית.



 
פורסם ב-15 ביולי 2015, 14:16 במדור צילום
 



הפקולטה לחלקאות הפרטית שלי מפגישה אותי עם עוד ועוד הפתעות.
את העגבניה עם הקרניים ראיתם?
הנה.........

עוד עגבניות

על החמנית באדנית, קראתם?
הנה.....






ועכשיו הפתעה חדשה ומדהימה
בואו לראות......




הפרח נפתח בשעות הבוקר המוקדמות, מרהיב ביופיו.


פרחים יפיפיים.

זוחלת לה מאדנית לאדנית.

גודלו של הפרח כ-10 ס"מ

נא להכיר - דלורית במבה.
קשה לי לספור את הפרחים הצהובים הגדולים שצמחו על ענף אחד.
כל בוקר הפתעה חדשה.
לצערי "דלוריות הבמבה" לא שרדו. אין באמת שם כזה..זו המצאה שלי...
הן צריכות מרחב גדול יותר לשורשים להתפתח.
אבל אמרתי כבר......תחנת נסיונות של משרד החקלאות היא כאן...
טומנת זרעים ומחכה להפתעות.
ועוד היד נטוייה. אני אמשיך לאתגר את עצמי ואת האדניות שלי
הן גורמות לי הרבה שמחה.

תחביב נפלא - ממליצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...