יום שישי, 17 ביולי 2015

קפה נענע.



 
פורסם ב-17 ביולי 2015, 14:29 במדור מחשבות והגיגים
 




האדנית שלי שהיא "מיני פקולטה לחלקאות" עבורי, מספקת לי עניין רב.
לראייה יעידו הרשומות הרבות בנושא.
הפעם רוצה לספר לכם על ניסוי שנעשה והניב תוצאה מדהימה.
שנים שניסיתי לגדל נענע ולא הלך.
השנה החלטתי להקדיש לה אדנית מיוחדת, כי שורשיה מסתעפים וממלאים את האדמה.
הניסוי הצליח, אבל לא בכך עסקינן.
אתם שותים קפה שחור? מה אתם עושים עם השכבה השוקעת בכוס?
הזהירו כי מזיגתה לכיור.תגרום לסתימות. ומי רוצה להתמודד עם סתימות והזמנת בעלי מלאכה?
בעיקר אלו הצופים ב-"יצאת צדיק".
החלטנו שהאדנית היא מקום טוב להשקות עם שאריות קפה.
הנענע לא התלוננה, היא צמחה וצמחה.
אבל......
רגע, חכו, יש הפתעה.......בנתיים אני לא מגלה.





אצלי תה עם נענע כשמו כן הוא... מים+נענע ללא תוספת תמציות.
עכשיו כשרציתי כל כך תה עם נענע
קטפתי, הרתחתי מים, מזגתי ו......
הנה ההפתעה......



שמים לב לצבעם של המים?
רציתי תה
וקיבלתי......קפה עם נענע.
הנענע שלי שיכורה מקפה. מכורה. כבר לא ניתן להפריד בינהם אפילו אם רוצים.
זה לא מקרי.
נענע ששותה קפה על בסיס יומי, קפה זורם בעורקיה.
תגלית?
במכוני המחקר גילו זאת או שארשום על כך פטנט??? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...