יום שבת, 2 באוקטובר 2021

נחמות קטנות.


              כל בוקר חדש כשנפתח התריס אל מול נוף הכרמל המרהיב

אלומות אור חודרות אל חלל הבית

ומשנות את הלילה האפור ליום שכולו אור.

שיח ירוק עלים מחייך לעברי.

אני מאושרת וגאה שהצליח לי...

שהוא ירוק ופרחיו הצהובים

מבשרים על יבול עתידי.

שיח עגבניות שמשמח אותי .

מסקרן ומעורר שאלות

מתי יציצו העגבניות?

כמה מהן ישרדו? מאיזה זן יפתיעו?

מבטיחה שאגן עליהן מכל מזיק

שכן חברותיהן בגינה, נכחדו ע"י חזירי הבר

המשתלטים על הכרמל הירוק

תרים אחר מזון,

וגורמים נזקים לרוב.

הם אלה שגרמו לי להתייאש מן הגינה,

להתרכז באדניות אל מול הנוף,

לתת להם מאהבתי

ולקבל חזרה... מאהבתן שלהן.




תגובה 1:

  1. מקסים
    גם אני מגדל עגבניות באדנית אבל מזמן לא יצאו לי...

    השבמחק

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...