יום שישי, 28 במרץ 2014

ינשופים רקומים.


    ינשופיאדה! הלבטים והיצירה!

    28/03/2014

    הינשוף הוא סוג של עוף לילה דורס.צבעו בטבע חום מנומר; הוא פעיל רק בלילה וצד את טרפו כשהוא עף בשקט בחושך מוחלט ואז הוא מתנפל על הטרף, הורג אותו וקורע ממנו חתיכות בעזרת מקורו העבה.
    אימרו לי...מה פשר החיבור שלנו לעוף הדורס הזה? למישהו יש תשובה?
    בכל פעם כשאני בוחרת את הבד, מתאימה צבעים, גוזרת ותופרת (בעיקר בתפירת בד מרגיעה) אני שואלת את עצמי...מילא שפנפן חמוד ללטף, חתלתול או כלב, אבל ינשוף?
    האם חלינו באפידמיה ינשופית?
    תשובה לא מצאתי אבל אני ממשיכה ליצור את היצור המתוק הזה מהבד.
    כבר אמרנו שהוא לא כל כך מתוק בטבע, הוא עוף דורס במלוא מובן המילה, הוא אכזרי, הוא אימתני.
    למישהו הפתרון?
    כן, אנחנו גם תופרים ג'ירפה ונמר ונחש...
    אני בכל זאת ממשיכה להתלבט בסוגיה.

    מתלבטת ויוצרת.
    מציירת, גוזרת ותופרת.



    ומציירת גם אחר שכזה
    וגוזרת ומחברת.

    עוד אחד מוכן לעבודה.
    מה עושה כאן מכונת התפירה?
    שהרי כל הינשופים שלי....כולם!
    תפורים ורקומים ביד !!!


    ואתה...שמביט בי ככה!

    ועוד אחד מתוך האוסף שברובו חולק לילדים
    שרצו לחבק ואהבו.


    וסיום של חיבוק ינשופי!



    כמה משמח!


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    מראות מיפן

                                                לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...