יום שבת, 2 במאי 2015

"טבולה" - בקלי קלות.


פורסם ב-2 במאי 2015, 18:38 במדור מתכונים
 

"טבולה" - בקלי קלות.


טבולה.
גיליתי שזה סלט קייצי נפלא וקל להכנה.
להוציא את המעבד מזון....כרגיל.....
אני יכולה בלעדיו?
אין מצב.
להשרות כוס בורגול במים למשך כשעה.
לסנן.
קיבלנו בורגול רך ומוכן להכנה.
במעבד מזון -
בצל
1-2 עגבניות
2 שיני שום מרוסק
2-3 כפות מיץ לימון
מלח
פטרוזיליה, מספר עלי סלרי,
לקצוץ היטב.
להוסיף לבורגול המסונן.
לערבב.
ניתן להוסיף 2-3 כפות מים.
להשאיר במקרר לספיגת הטעמים.
פשוט נכון?
הבטחתי.
כן, יש וריאציות שונות ורבות.
יחס אחר בין הפטרוזיליה לבורגול.
זה הסלט שלי.
כך אני אוהבת אותו.
אם גם אתם אהבתם...ספרו לי.
בתיאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...