יום שני, 6 באפריל 2020

לנפוש בכפר בלום - חופשה ישראלית

נופש ישראלי בכפר בלום.



חייבת, חייבת להנציח את החופשה הזו

בכפר בלום.


מפה של כפר בלום




יש לי סיבה מוצדקת, זוהי חופשה אחרונה בהחלט לאחר 9 שנים באותו מקום עבודה.
החופשות תיזכרנה לטוב. היו מושקעות, אחת לשנה - זמן מנוחה.

והפעם בצפון (לאחר שנים באילת)
היו תהיות, מה מחכה לנו שם...
אז הנה הצצה התחלתית...







הלובי














 החדר
















פינת הקפה בחדר




מרפסת. חם. מצלמת מבעד לדלת הרשת



































איפה עוד ראיתם חדר אוכל כזה? צבעוניות כזו? אפשרויות ומגוון כזה?

                 הייתי בבתי מלון ברחבי העולם. גם אתם, אני בטוחה.

    היכן ראיתם שפע כזה? היכן? גלו לי.

            חייבים להנציח, כי מי יודע אם אשוב לשם?

                  המצלמה היא הכי הכי חברה - להנציח חוויה.

    אז אלה הזיכרונות שלי שאותם אני רוצה להקדיש לזוג מקסים שליווה אותנו במשך השנים.

זו היתה חופשה אחרונה שלנו יחד, צמודים, מטיילים, אוכלים יחד, צוחקים, מתלחשים, משתפים.

מי חשב שניפרד בכל כך הרבה כאב ודמעות מהחבר שעזב אותנו בשל מחלה ארורה.

א. אהוב כל כך....תהא מנוחתך עדן. זיכרונך לא ימוש מאיתנו לעד.

כותבת ובוכה. אתה כבר לא כאן לראות את הרשומה.

עזבת אותנו באמצע החיים. כל התחינות והתפילות שלי לא עזרו לצערי.

רציתי כל כך שתבריא, שתישאר איתנו. בעיקר בשביל האשה שכל כך אהבת.

אוהבים אותך ומתגעגעים כל יום כל שעה.

מסרבים להאמין!




תגובה 1:

  1. מקווה שהפעם הבלוג לא יעלם. תמיד טוב לקרוא אותך. חיבוק ידידה אהובה.

    השבמחק

פלפל אדום/צהוב מוחמץ

                                                                                                                                פלפל מוחמץ  ...