יום שלישי, 29 באוגוסט 2023

דיאלוג על ספסל.



                                                                 


"הכל בגלל איך שהצעירות מתלבשות"

כך אמר לי האיש הקשיש

 בשנות ה-80 לחייו 

כשהוא אוחז בשקיות מהסופר הסמוך, 

יושב על ספסל ונח 

ומביט בעוברים ושבים, החולפים על פניו.

 שתי נערות צעירות על המדרכה מפזזות. 

לבושות מכנסיים קצרים וחולצה המסתירה מעט

 וחושפת כפליים.  

בראשי רץ לו סרט המחזיר לי מראות

 משנות ילדותי הרחוקות, 

לבושה בחולצת טריקו עם שרוולים ומכנסיים עד הברכיים. 


מחכה לחברתי שתסיים משימותיה ומתיישבת במקום הפנוי, 

ליד הקשיש, על הספסל שעל המדרכה. 

הוא פונה אלי האיש ואומר "הכל רק בגלל איך שהצעירות מתלבשות". 

"אחר כך מתפלאים על כותרות בעיתונים". 

איני חשה בנוח לגעת בתוכן השיחה.

 בראשי אני קרועה.

 יודעת שכל אשה היא אדון לגופה

 ואין לאיש אישור לגעת בה. 

מאידך, לא אוהבת את אותו עירום שעבר על המדרכה. 

אולי ממרום גילי השמרנות התחזקה?

 אולי? 








2 תגובות:

  1. זכותו של כל אדם לדעתו, כל עוד דעתו אינה הופכת למעשה, ונאמרת בצורה תרבותית. לי זה לא ממש מפריע. מטריד אותי שהלבוש המזערי גולש לילדות קטנות, והן אינן מבינות כלל את המשמעות בזה. ברם, אבל, אך - על אף הסכנות האורבות לכולנו, לילדים ולילדות קטנים במיוחד, סטטיסטית רב הילדות הקטנות חוזרות בשלום הביתה.
    כלומר, הבעיה מצאת אצלנו בראש, ורק אצלנו. משיכה מינית אינה מבוססת רק על עירום.

    השבמחק
  2. לפעמים גם אני רואה נערות, בחורות או נשים הלבושות בצורה חושפנית מדי לטעמי. אבל להאשים אותן בצרות? זאת הגזמה. גברים צריכים לדעת לשלוט בעצמם. היום זאת מישהי שלבושה חשוף לטעמי או לטעמך מחר זאת מישהי שהמרפקים או הברכיים שלה גלויים...

    השבמחק

לחמניות כוסמין מלא.

                                          רק באפיה ביתית יודעת מה המרכיבים                            יודעת שאין חומרים מיותרים.            ...