יום שבת, 29 ביוני 2013

רואים עולם - סידני אוסטרליה (21)



 




יש לי כאן חברים שמדרבנים אותי להמשיך ולהעלות צילומים מאוסטרליה.
זמן......זמן חברים זו הבעיה.
סופשנה לחוצה (מה חדש?) זה קורה שוב ושוב מדי שנה.
אבל הנה שבת שקטה
כולם עוד ישנים סביב
רק ציוץ צפורים....
כל הזכויות שמורות ל-

והפעם לקט תמונות שצילמתי למזכרת.....זוטות קטנות...





שלט "למכירה", תמיד יהיה מלווה בצילום מתוך הבית פנימה.
לא משהו שהכרתי במחוזותינו.



שדרה פורחת שעשתה לי כך כך הרבה שמחה בלב.




והעץ הסגול הזה משך את תשומת לבי כבר מהיום הראשון.
יש לו הרבה נוכחות.....והצבע.....מה הטבע יכול ליצור!!!




ומכונית חונה לא כל כך קונבנציונלית....





מבנה מגורים.




שכונה אופיינית. כניסה נפרדת לכל דירה.
אין אף פעם שם על הדלת, רק מספר בלבד!
הבית בנוי כמלבן ארוך מאד וצר עם פתחי חלונות להכנסת אור לתוך הדירה.
הסלון בכניסה, המטבח בצד השני, שם גם החניה הפרטית וחצר קטנה.



ועץ הנייר שכולו דפים דפים. התחושה במגע מוזרה
כמו דפי ספר עב כרס.
תודה לנוגה שסייעה לי. 


דפים דפים....ספרייה של הטבע.



מדהים!



ופרח אחד מחייך.




ותיבת דואר קצת שונה.


ובית חדש חדש בעיצוב מיוחד
באמנות - אין דבר כזה שאין דבר כזה.......



ועוד קצת מן הטבע.




בטוחה שכולכם תצביעו פה אחד
לעץ הנייר.
מישהו יודע פרטים עליו? שם? אשמח!
עד שיגיעו פרטים מחברי האוסטרלים.
שבת שלום חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...