יום ראשון, 1 בפברואר 2015

פשטידת פטריות חלבית - מתכון.



 
פורסם ב-1 בפברואר 2015, 13:38 במדור מתכונים
06.0.2015
 

בחורף, בימים הקרים אני מתחברת רק למאכלים חמים.
החום ניכר בכל חלק בגוף
והתחושה נעימה.
האוכל הקר יחכה לימים אחרים.
 פטריות טריות שחיכו במקרר היו סיבה טובה להכנת הפשטידה הזו.
כל היתר...המצאה מהירה. בהמשך התוצאה.

הפייסבוק כולו, עמוס בצילומים של חבורת המלקטים
(פטריות כמובן).
למרות שאני גרה על הכרמל ורואה את המטיילים עמוסי השקיות מגיחים מבין העצים
אני רכשתי אותן במחיר מלא . לא האמנתי שהשאירו לי כמה.

המצרכים ואופן ההכנה.
כ-2 כוסות פטריות שמפיניון + יער חתוכות,    או קופסת פטריות לחלופין.
2 בצלים גדולים קצוצים.
גבינה לבנה כ-300 גרם.
2 ביצים.
6 כפות קמח מלא + חצי שקית אבקת אפיה.
חצי כוס חלב.
כף אבקת מרק פרווה.
מלח אם נחוצה תוספת מליחות.

לערבב כל המצרכים בקערה עמוקה.
אוהבים שמיר? פטרוזיליה? זה הזמן להוסיף.

לרפד תבנית בנייר אפיה. לפזר מעט קוואקר על התחתית.
לשפוך העיסה בתבנית.
לפזר חופן גבינה צהובה למעלה.
לאפות בתנור עד שיזהיב והשכבה העליונה תהיה פריכה.


בתיאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...