יום שישי, 1 בספטמבר 2023

סדנת כתיבה

                            

                                        "מוקשים, נרקיס, משבצות, קלמנטינה, כחול עמוק"


                                   המשימה - לחבר טקסט מהמילים הנ"ל ב-10 דקות



נסענו במעלה ההר ברמת הגולן. 

בוקר שבת שימשית אך נעימה,

השמש מציצה בין עננים אפורים

 יום בו ניתן לתור את הארץ בטרם יגיעו הימים החמים .  

מימין אני מבחינה מבעד לחלון המכונית המטפסת בהר, 

שדה מוקשים מגודר 

ובו שלטים צהובים בצבע בוהק ומתריע מפני סכנה.  

השמים הבוקר בצבעים כהים, 

 עננים מקשטים אותם בגוונים שונים

מולינו מאגר מים בצבע כחול עמוק

וסביבו הכל ירוק ירוק.

כל כך הייתי רוצה לעצור בצידי הדרכים

 לצלם נרקיס יפיפה המבצבץ בינות צמחים ירוקים. 

אני ממושמעת. איני לוקחת סיכונים. 

מקוה שחבריו הנרקיסים יצוצו גם בשטחים אחרים, 

יותר נגישים, מאפשרים.

 קולפת קלמנטינה להרטיב שפתיים יבשות, 

את החרצנים לשקית אוספת.

אין אנו מאלה המפזרים סימנים בדרכים. 

מגיעים למיגרש חניה רחב ידיים, מסומן משבצות, משבצות. 

כאן ניתן כבר לצאת ולחלץ עצמות.

                  נושמים אויר צלול ונהנים מנופים מרגשים.     

                   

2 תגובות:

  1. יש לי אישית בעיה עם התרגילים האלה. אחרי 10 דקות הכותב [אני!] משוכנע שהתחבר הכי לעומק לשורשי נשמתו, או לפחות כתב משהו אותנטי. לקרוא את זה אחרי שלושה ימים מעורר בכותב פלצות וחרדה רבה.

    השבמחק

לחמניות כוסמין מלא.

                                          רק באפיה ביתית יודעת מה המרכיבים                            יודעת שאין חומרים מיותרים.            ...