יום שבת, 24 ביולי 2010

מיחזור - פרחים סרוגים משקיות!

 
מי שמכיר אותי יודע שהמיחזור הוא חלק ממני.
 
זה מספר שנים שאני גוזרת שקיות ניילון צבעוניות ויש לי מהן 2 תיקים מוכנים בשימוש,
 
הרבה ריבועים סרוגים ואינספור פרחים .
 
 

 

זוכרת את המבטים של החברים סביב כשאני יושבת עם השקיות המרשרשות, גוזרת וסורגת.
 
 YYY מה חשבו עלי?
 
הרבה דובר בנושא המיחזור בשנים האחרונות. הרבה נילמד בבתי הספר המתחרים בינהם בנושא זה.
 
המושג "ירוק" אינו דורש היום הסברים נוספים. הוא ברור לכל.
 
לאחרונה - כששוב התאספו פרחים סרוגים בקופסת הפרחים שלי, ומצאתי ריבוע עץ מעוטר שהיה פעם
 
חלק ממחרוזת שנלקחו ממנה החרוזים לשימוש אחר, כמה חוטי צמר...נו אצל סרגנית כמוני
 
שסורגת מגיל 9 שלא יהיו חוטים למכביר?
 
ואז שאלתי את עצמי......
 
מה עושים עכשיו?
 
קנווס יש? צבעים, חוטים ועיטורים יש? לקרוע נייר זה פשוט?
 
 לגזור עלים מלבד - גם גזרתי? קצת צבעי אקריל ו -
 
קדימה לעבודה!
 
והנה התוצאה -

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...