יום שני, 5 ביולי 2010

מיגזרות הנייר שלי.

מיגזרות - רשימת המשך!!!!!!



מאת: גלשי

 

 
             
 
 
אני כאן לגעת שוב בנושא של מיגזרות הנייר.
 
הרשומה הראשונה שהתחלתי בה ונבהלתי קצת.
 
תשאלו למה? נו כמו כל דבר חדש....בטוחה שבקרוב אשחה בחומר ויהיה קל יותר.
 
סיפרתי שאת השיעור הראשון (והאחרון) קיבלתי מציפורה נאמן האמנית הגדולה בתחום זה.
אבל אני חייבת להתנסות בעצמי.
 
בחרתי באלמנטים מרכזיים וזכרתי את ההדרכה הבסיסית ודאגתי ל"קורי העכביש" שיחברו בינהם.
 
כאחת שתמיד מדגדג לה בידיים וחייבת ליצור על בסיס יומי, מצאתי את החומרים הנגישים ליצירת מיגזרות
 
כנוחים ביותר בכל מקום בו אני נמצאת...למי אין נייר, עיפרון, מספרים וסכין יפנית? למי????
 
כך נוצרו כל המיגזרות שלי......בד"כ כשהתארחתי...
 
כשלא הייתי בבית.....וחיידק היצירה תקף בשנית.
 
מי שחי בסביבתי הקרובה מכיר את ה"מחלה" שלי. 
 
  אני רגילה לתגובות הסביבה....בעיקר הן התרבו כשהתחלתי לסרוג שקיות הפלסטיק מחנות הירקות
(על כך רשומה נפרדת)....
 
אחת המיגזרות שאני אוהבת במיוחד היא "מיגזרת המלחמה".רגע...רגע.......תעצרו.....
 
אני נחרדת לנוכח המילה "מלחמה"...אני נפגעת מלחמות ידועה..אבל לא אגע בזה.....
 
למה לגעת במקומות כואבים? בכל אופן במלחמה האחרונה....(נו יצליח לנו כבר פעם שאכן תהיה זו האחרונה?)
 
יצרתי את המגזרת הזו (ראו בתחילת הרשומה) ...
 
כשהמוטיב היה...."הגברים יוצאים למלחמה והנשים נשארות מאחור".
 
מה מקשר בינהם? הלב כמובן...
 
איפה יצרתי? במקלט....... עם מי ישבתי שם????
 
לבד לבד!!!!! האיש שלי סרב להצטרף, השכנות קשישות מדי כדי לקפץ במורד המדרגות......
 
אז השארתי את הדף המצוייר והמספריים וגזרתי בהמשכים...
 
מי שהתנסתה ביצירת מיגזרות יודעת שזו עבודה שמחייבת דיוק והרבה סבלנות....נו טוב! מתאים לי!
 
נכון! ניתן למצוא מיגזרות ברשת, אבל כל התענוג שביצירה זו ההפתעה!
 
שכן השלב הראשון מתחיל בציור לאחר שקיפלנו את הדף לשניים.
 
איפה ההפתעה? הדרך ארוכה....אחרי שציירנו, גזרנו וחתכנו בסבלנות אין קץ...אז היא מגיעה..
 
פותחים את הדף מקפליו ו....טדדדם! (כל הזכויות שמורות לאודטה!).:P
 
יצרתי כבר די הרבה מיגזרות מאז הסדנא החד פעמית של ציפורה,
 
אני שומרת את כולן בשמרדפים בתוך קלסר (לא חבל?) וחשבתי לתת לו, לקלסר הזה-  שם "עבודת נמלים".
 
מה אתם אומרים?  
 
 
הנה עוד מיגזרת שנחה לה בקלסר....
 
 
 
 
וגם זו...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אמרתי קלסר.......נכון...יש שם עוד מיגזרות...אבל כמה אפשר להכביד
ברשומה אחת? כמה?

 
 
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...