יום שבת, 21 במרץ 2015

טובים השניים מן האחד.



 
פורסם ב-21 במרץ 2015, 8:08 במדור אישי
 




אימרי השפר המתנוססים ברשת
גורמים לי לעצור ולחשוב.
נושא ה"חברות" העסיק אותי מאז ילדותי.
אולי זו הסיבה שלמדתי פסיכולוגיה?
מי יודע?
הייתי צעירה כל כך אחרי צבא.
ילדה בת 20, ילדה של בית.
רקמתי נדוניה...קראתי ספרים, סרגתי ותפרתי.
אבל תמיד חשבתי על הסביבה.
עם השנים התנסיתי בחברים כאלה ואחרים. נכון יותר חברות.
לפתע פוגשת במילים....הבאות!!!




עוצרת.......
חושבת.....
נזכרת....

אין כאן מגבלות של גיל. מתאים לכולנו.

מה אתם אומרים?
יש לי הרבה סיפורים....
ולכם?

שנים ארוכות אני עוסקת בתוכנית "כישורי חיים" לילדים ובני נוער.
תוכנית העוסקת בחברות.
במה אנו עוסקים שם?
 
         מודעות עצמית וניהול עצמי
         שליטה עצמית
         כישורי חברות
         תקשורת בין אישית
         אמפתיה        
אסרטיביות
         פתרון בעיות
         קבלת החלטות
         התמודדות עם מצבי לחץ ושינוי
 
 
אז עכשיו ברור יותר מדוע עצרתי ליד האימרה הנ"ל
ומחשבות רצו בתוכי?       
       





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...