יום שבת, 7 במרץ 2015

ביום החמישי ברא את .........הדגים!!!

 

 
פורסם ב-7 במרץ 2015, 17:47 במדור צילום
 
בריאת העולם.

                                                                         אלוהים ברא את העולם במשך שישה  ימים.
  1. ביום ראשון ברא אלוהים את השמים ואת הארץ והפריד את האור מהחושך.
  2. ביום שני ברא את הרקיע והבדיל בין המים העליונים לתחתונים.
  3. ביום שלישי חשף את היבשה וברא את הצמחים.
  4. ביום רביעי נבראו המאורות: השמשהירח והכוכבים.
  5. ביום חמישי ברא את הדגים והעופות.
  6. ביום שישי ברא את שאר בעלי החיים ואת נזר הבריאה, אדם הראשון. לא מסופר על בריאת הגבר והאישה בנפרד, אלא כתוב: "וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ: זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אֹתָם" (שם, כז); כך גם יש יחס של רבים לכל אורך תיאור בריאת האדם.
  7. ביום השביעי שָׁבַת אלוהים ממלאכה ובירך וקידש את היום השביעי, הוא יום השבת
                                                                                                                                                        ויקיפדיה.

והפעם... הרשומה מתייחסת לעולם הדגים.
אני מודה ומתוודה שאין לי מושג קלוש בדגים.
בדיוק כמו באלכוהול.
פשוט בורה בתחומים אלה.
עמדתי שם היום בשוק בעכו
בוהה בשפע, אבל איני יודעת להבדיל בין דג לדג.
אולי זיהיתי את הקרפיון שזכור לי מבית ההורים,
מהגפילטא פיש של יום השישי.
הטראומה שנשארה מהעצמות שנתקעו בגרון פעם אחר פעם.
לא נעים.













היא עומדת שם.....צופה....
אולי מישהו יתן לה טעימה???


מי מוכן להעשיר אותי בעולם המעניין הזה
שאין לי מושג בו?
מי? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...