יום שבת, 28 במאי 2022

דרך חדשה - של תקוה ושלוה.


                                                                  

                                                          שנים רבות מאחורי הדלת הכחולה.

שיחות מטלטלות

והרבה סודות.

נוער המחפש דרכו בעולם

מול אוזן קשבת ולב רחמן.

שנות לימוד אינסופיות

הרבה ניסיון, נתינה ואהבה.

תקוה, ציפייה, ודאגה 

דמעות ולילות נטולי שינה.

משאירה החדר מאחור

קירותיו ספוגים בסיפורי חיים.

ודוחות כתובים מסודרים בתיקים

החדר נותר דומם

עד שיאוכלס מחדש...

אני אפלס לי דרך

בעולם של  שלוה וחופש .

נטול סערות נפש, אחריות ודאגות. 

אהנה מהתחביבים שחיכו בדומיה

ושאלו שוב ושוב...

"מתי את מתפנה?"

4 תגובות:

  1. בהצלחה!

    זה מקצוע לא קל...

    השבמחק
  2. ללא קשר לפוסט, הבלוג שלך איננו מאובטח: יש לו בכתובת תחילית http במקום https. לבלוגרית אחרת עם אותה בעייה, פרצו השבוע לבלוג ומחקו לה את רשימת המנויים. אפשר לסדר זאת בקלות. בתפריט ה"הגדרות" שבלוח העריכה, סמני את הכפתור בסעיף HTTPS. אם זקוקה להסבר נוסף, אנא פני בתיבת המסרים שבאתר "פרפרים - הבלוגוספרה שלנו".

    השבמחק
    תשובות
    1. וואוו תודה רבה. לא ידעתי. עשיתי זאת מיד. כבר פעם נמחק לי בלוג שלם בתפוז. אני בפוסט טראומה. תודה רבה.

      מחק
  3. מזל טוב לפרישה. לשמחתי גם לא כיועץ חינוכי ימיי שזורים בשיחות הללו.

    השבמחק

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...