יום חמישי, 30 ביוני 2022

קול חתן וקול כלה......כרטיסי ברכה תוצרת בית.

                       כשקרבה עונת החתונות אני אוהבת ליצור כרטיסי ברכה מושקעים .

         אתגר נפלא ליצירה.      

לא פעם נאמר לי "מדוע את משקיעה? הם הולכים לפח, מה שחשוב זה הצ'ק".

זה צורך שלי, לכבד את האירוע, לחלוק מהיצירה שלי.

לא אוהבת את הדוכן בכניסה עם המעטפות וכתיבת הצ'ק.

נראה לי כמו כרטיס כניסה.

כפי שאני נערכת להתלבש בהתאם, כך חשוב לי להכין כרטיס מושקע.

להכין אותו בבית. להקדיש לו זמן.

לחוש שנוצר, מכל הלב.

האם אתם שומרים כרטיסי ברכה?

גם אתם חושבים שמספיק דף ממו צבעוני?

אשמח להתייחסותכם בנושא.


 והנה דוגמית מהכרטיסים שלי בטכניקות שונות.


שימוש בתווים, חותמות פרחים וכריות צבע.

       

 

                                                                                                   




                                                        סילואטה חתן כלה, גזורה ביד. חותמת.


                                                            סריגת פרח משקיות ניילון צבעוניות.

חותמת, כריות החתמה.

                                     

                                                              דף רקע, פס תחרה מנייר.  עלי נייר



                                        

                                                             קיפולי נייר אוריגמי, חותמת. פרחיפ.



                                                            שימוש בפאנצ' תחרה.


                                                        חתן כלה דובים, פרחים, פאנצ', עיטור ידני


חותמת, מפית תחרה.


                                           

                                                             אוריגמי, חותמת, פרחים, פאנצ'



                                                            פאנצ' לבבות, עיצוב ידני. פאנצ' תחרה


                                                           דפי רקע, פרחים, מספרי צורות, חותמת


                                                       מספרי צורות, דף רקע, חותמת


                                                             

                                                         פאנצ' תחרה, מספרי צורות, חותמת







                                                         פאנצ' תחרה, פרחים ופרפרים. חותמת.









                                               פרחים מפרגמנט עבודת יד, מצויירים וגזורים בעדינות.



                                                         פאנצ' תחרה.






                                                                חותמת עלה, גזירה ידנית.
   


                                        ההנאה כולה שלי. כי "אמנות ויצירה הן תרפיה לנשמה".

2 תגובות:

  1. כרטיסים יפים וכל הכבוד על ההשקעה. אישית אני שומר כרטיסי ברכה שקיבלתי אבל לעיתים נדירות מסתכל עליהם...

    השבמחק
  2. אני שומרת כרטיסים וברכות במשך שנים ומדי פעם, כשעושה סדר מסתכלת ונזכרת… הכרטיסים שלך יפהפיים, אני בטוחה שכל אחד ישמח לקבל כרטיס אישי יפה ומושקע. זה כמעט ולא קורה בימינו. רותי ג

    השבמחק

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...