יום שני, 18 במרץ 2024

כרטיסי ברכה - סדרה חדשה.

 


                                          בוקר חדש!

                                 הדפים קוראים לי ליצירה!

                                 הציוד זועק מהמגירה.

                                 הראש כבר מתכנן עשיה

                                 זו שתורמת לרגיעה!

                                 זוכרת תמיד ש....

                                 קראתי לבלוג שלי -

                                 "אמנות ויצירה כתרפיה לנשמה".

                                 לא אתלבש ואתאפר.

                                 לא אצא לפגישה עם חברה.

                                 אשב לי לשולחן עם דפים צבעוניים

                                 מספריים, דבק, טרימר וחותכנים

                                 אשתמש בדימיון, תיכנון ורעיונות שונים,

                                 אצור לי בשקט ושלוה.

                                 ברקע אקשיב לרפי רשף, לרוני קובן

                                 לזום השואב אותי מדי יום לעוד הרצאה.

                                 אז קדימה ליצירה!    

                                                  

                                                                                                                           











 








איזו הנאה!
בוקר של יצירה לנשמה.
נהניתי מכל דקה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אין לי ארץ אחרת. ביקור בנוף הגליל.

                                                        מזה שנים שלא עליתי על מטוס יצאתי לתור ארצות אחרות. נהנית לגלות כאן, מקומות קסומים של...