יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

עיצוב יומנים!

      

מאת: גלשי

 

 
 
לילדים אנחנו נוהרים ברכישת היומן עם הזרם, הלחץ הקבוצתי, ה"מה יגידו החברים"...וחבל!
 
עבורנו המבוגרים המשתמשים ביומן - הדרכים הן שונות ורבות.
 
במקום העבודה שלי, מדי שנה מחלקים יומנים. 40 איש עם אותו יומן חום ו...סליחה מאלה שהשקיעו והיה להם רצון טוב!.
 
היומנים הללו אינם אהובים עלי...בלשון המעטה...(כמה אני עדינה!)
 
כל הצוות מחזיק בידו את אותו היומן המכוער (נו טוב יצאה כבר המילה שתתאר הכי הכי טוב!)  הלכה העדינות...
מזה שנים שאני מכינה לי באמצעים פשוטים יומן יחודי משלי...
 
הרי באותה מידה אנו תופרות לעצמנו כדי שלא ניפול ל-  LINE   התלוי בגלגל הבגדים ברשתות שיש להן נציגות בכל קניון!
 
הכנת יומן היא מלאכה פשוטה ומהנה.
 
מי שאוהבת להכין כרטיסי ברכה ואלבומים - כמוני!     זו יצירה מאותה מחלקה!
 
אז הנה מספר דוגמאות!
 
היומן החום המדובר שהודבק עליו נייר מדוגם, סרט לבד ורוד פרחוני שכזה, סרט תחרה שהכנתי
 
מנייר לבן ופאנצ' . הכי פשוט שאפשר.
 
לא אוהבת להעמיס. לשנות את הרקע החום המדכא וזהו...
 
הרי אנחנו רוצים שנה ורודה ומבטיחה ולא חומה וקודרת!
 
 
 
 
והנה עוד אחד מאלה הניתנים ע"י הבנק...הכי אהובים כי הם נוחים ונכנסים לכל תיק
 
 ומשרתים אותנו בנאמנה.
 
 
 
 
 
כאן נעשה שימוש בבד פליס שחור כדי שיתאים לרקע, מסגרת מנייר אריזה חום גלי, ופרח מפאנצ'
של חברה...
 
 
 
 
 
כאן נעשה שימוש בבד פליס ורוד, פרפר שנגזר ביד משקף, עליו סריגת שרשרת מצמר אדום לקונטור,
 
2 כפתורי פימו שהיו לי מיצירה הסטורית....חרוזי פימו, צדפים מהים (נו טוב איך ידעו שאני חיפאית?)
 
תמונת פיה מאחד הירחונים, פרחי אורגנזה, פונפונים קטנים!
 
פשוט נכון? לפחות לא חום ובעיקר נעים למגע. הרי הוא צמוד אלינו למשך כל השנה!
 
 
 
 
 
והנה עוד אחד...עכשיו אתם מאמינים שהיומנים הם חומים? הפעם קיבלנו קשיח כזה עם תוספת קפל מיותרת
אבל זה מה שיש...
 
שוב שימוש בנייר אפור ממוחזר עם גוונים ולבן שנותן אור לעיניים, סרטי בד ואורגנזה עם עיטור בכסף,
וכמה פינצ'וצ'ים!
 
 
 
את היומן השנה עדין לא הכנתי...יש עוד שבוע וחצי לשיבה לעבודה.
תם החופש הגדול!
 
היה ואיננו.
 
כמו בכל שנה - כל כך הרבה תכנונים, אבל החום והלחות מחסלים כל מוזה שרצתה לבקר, ומתישים
עד כדי חידלון!
 
יש מישהי שמרגישה כמוני? מוזמנות להגיב!
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...