יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

פולין - פנינה מפתיעה.

 
 
 
 
             
בהמשך לרשומה הקודמת על התרנגולות היפיפיות של פולין,
 
קיבלתי תגובות לגבי הגשם שליווה אותי במהלך הטיול.
 
כשהחדשות בטלביזיה מבשרות שוב ושוב על שריפות ברוסיה ואסונות טבע ברחבי העולם...
 
עדין לא נרגעתי מהגשם שקיבל את פני בוורשה וליווה אותנו לקרקוב ודי הפריע לנו לצאת מהמלון,
 
 אבל לא ויתרנו. שלפנו את המטריה וקדימה לקפץ בשלוליות!
 
מצאנו את עצמנו כמו המקומיים, מביטים רבות לעבר השמים ובוחנים את הגל הבא של ענני הגשם העמוסים
 
והשחורים.
 
אבל עלינו שברחנו מ-37 מעלות בצל, עלינו לא מאיימים בגשם!!!....היה כיף אמיתי!.
 
רוצים הוכחה? אני חייבת הרי לא תאמינו לי.....
 
 
 
 
 
 
מקנאים נכון?
 
מעילי הפלסטיק האלה תלויים בפתח החנויות וניתן לרכוש אותם החל מ-7 ש"ח ומעלה.
 
מדהים איך הרחוב הופך לפורימי תוך דקות. ממש משעשע.
 
קבלו עוד תמונות!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מדהים איך הם ערוכים עם כיסויי פלסטיק בכל מקום.
 
 
 
 
 
כך נראים השמים, וכולם נכנסים לכוננות כיסוי הסירות. מתצפית על המשימה - לא קלה בכלל,
 
בפרט כשהבטתי בבחורה הגזעית עם הרגלים השריריות והיחפות - עושה זאת!
 
וליד הסירות, מי נמצא שם?
 
 
 
 
ועכשיו אימרו לי...נכון שאפשר גם יולי אוגוסט בצורה אחרת?
 
מטוס אחד של על- על....ובורחים אל הגשם!
 
הישרדות לא??????

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...