יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

אמנות ויצירה בחו"ל.

 
 
 
 

             

מאת: גלשי


        
 
שלא תחשבו בטעות שאני מטיילת נודדת עם תרמיל על הגב.
 
אבל...זה קורה אחת לשנה, מצויידת במצלמה ומנציחה דוכני אמנים (זוכרים את הרשומה עם העוגיות בסלובניה?).
 
כן, איך אני יכולה לחלוף על האוצר הזה, מבלי לצלם?
 
אבל אני "ילדה מנומסת מבית טוב" ותמיד תמיד מבקשת רשות!!!.
 
היי, איפה את גברת נכבדה ששלפת את הסלולרי שלך וצילמת את הפיות שלי ועוד דיווחת על כך למישהו מעבר
 
לקו? לא היה נעים יותר אם היית שואלת? הרי הייתי לידך!
 
סתם חיסול חשבונות קטן עם אנונימית!
 
אז אחרי שהכל כשר, אפשר לצאת למסע קטן בעולם. קחו בקבוק מים, חם בחוץ וקדימה!
 
התחנה הראשונה בסלובניה - אמנות התחרה במחט. תראו את השרטוטים, העבודה המדוייקת, הטכניקה.
 
איזו עדינות ואיזה יופי!
 
מודה, את זה לא ניסיתי. יש לי חברה שקירות ביתה מכוסים בתחרות הללו. מעשה ידיה!
 
 
 
 
 
 
.                                                    והתוצר המוגמר! מקסים נכון? איזו עדינות!



 
 
 
חרוזים! צולמו בסלובניה. מזכירים לי מוטיבים מהתכשיטים האופיינים לתימן.
אני צודקת?
אגב, הכל על טהרת מתנת טבע - אבנים. המחיר היה בהתאם!
 
 
 
 
 
                                                                                   ועוד....

 
 
 
 
והנה הארנבונים המתוקים העשויים באמנות מפיסות עץ טבעי לחלוטין.
 
היה קשה לצלם. חבל! לפחות נשארה מזכרת.
 
והייתם צריכים לראות את הנוף סביב. הטבע בהתגלמותו. כל המראות שבים כסרט נע כשאני מביטה בתמונות.
 
 
 
והנה שטיח! כן שטיח!
 
ותשאלו "מה פתאום את מצלמת שטיח?"    הוא נותן לי השראה לציור דודלינג בכרטיסי הברכה!
 
שטיח שהצטלם במלון רדיסון בסופיה בולגריה! (יש עוד מישהו מהאורחים שצילם שטיח?)
 
מקוה שאתם לא שולחים אלי את בעלי החלוקים הלבנים עם אמבולנס!
 
בעיני הוא כל כך יפה, שלא יכולתי שלא להנציח ממנו מזכרת!
 
 
 
ובובות...הן תמיד מככבות!
 
והפעם בובות מקומיות בפלובדיב שבבולגריה!
 
 
 
 
 
ואלה בפולין - איזה שפע
 
 
 
 
 
 
 
ואמן רחוב בורשה בככר.
 
 
 
 
 
                                    

ואמן המגלף בעץ. גם הוא בורשה שבפולין.

 
כמה נפלא להכיר אמנויות שונות בארצות שונות - מרתק!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...