יום שבת, 28 באוגוסט 2010

כרטיסי ברכה.

מאת: גלשי


 

 
    
 
 
כבר סיפרתי שיש לי מחלה קשה? "מחלת הכרטסת".
 
יש לי ארונית מגירות שכולה כולה חותמות, פאנצ'ים, מספריים בכל הצורות, טרימר, דבקים, ניירות..
 
בקיצור סיפור שלא נגמר.
 
הכרטיסים הם אחת היצירות הכי שימושיות שיש.
 
יש ימים שמבלי להכין כרטיס אני לא מסוגלת לסגור את היום.
 
אבל הפעם - הנושא הוא "ראש השנה".
 
אז הנה מספר כרטיסים שהכנתי.
 
ותודה לך צילה על המתנות ליום ההולדת בחודש שעבר, ששידרגו לי את מגירות היצירה.
 
שולחת לך מפה חיבוקים נוספים על טוב ליבך!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
זו היתה דוגמית של הסבב הראשון בהכנת ברכות לראש השנה.
המשך יבוא...המצלמה עמוסה בתמונות וזועקת הצילו.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...