יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

עץ טבעי!

 
 
 
 

מאת: גלשי

 

 
 
אני חייבת גילוי לב!

אוהבת מאד את הראשוניות. עץ טבעי, עם כל "תצלום הרנטגן" שלו אהוב עלי ביותר.

נכון, הכנתי עשרות חמסות. במשפחה שלי תמיד שואלים "איפה ראית את זה? לא גדלת על חמסות!"

מה לענות?    " שלחו לי וירוס חמסות מדבק ברשת"!

הכנת חמסות היא יצירה כיפית והטכניקות אינסופיות.

הפעם החלטתי למרוד. כן, ממש כך!

לא להיכנע לעומס, לא אכסה, לא אצבע, לא אחביא את יופי הראשוניות של העץ.

כן, אל תשכחו, זה לא עץ של הקרן הקיימת.....זה עץ סיני! הובא באניה היישר מסין...

מה זה פשוט? מובן מאליו?

ממש לא!

אז אתן לו את הכבוד הראוי, לעץ הזה!!! ואת החמסה הזו אכין בטכניקה אחרת, משהו שיותיר את הראשוניות
 של העץ וישאיר אותו כמעט עירום (נו טוב, זה קיץ, חם!).

פרח סרוג

מפית עלים

וברכה על שקף.
 
איך אומרת אודטה? טדדדדדדדם!

הנה חמסה קצת אחרת. קצת שונה מתמיד! (באוסף שלי כמובן).



 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

  בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...