יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

השפעת הטבע על היצירה!

מאת: גלשי


 

 
 
אני חובבת פרחים מושבעת. המצלמה שלי מתקתקת בכל פעם שאני מגלה את היופי הזה סביבי.
 
בכל נסיעה אני מגלה שמספר לא מבוטל של צילומים היו של פרחים.
 
מן דחף בלתי נשלט (ואולי בלתי מובן לסביבה.....).
 
הפער בין העדר מים ובעיות כנרת, לבין שפע המים בארצות אחרות (כמה שאני מקנאה!!!) מעורר עוד יותר את תשומת ליבי לצבעוניות, טריות והיופי מכל פרח פורח.
 
קחו לדוגמא -
 
פרח ענקי (דמיינו גדול מדיסק מחשב) שצילמתי בשוק בסופיה בולגריה.
 
 




ויופי אצילי שכזה?




ופרח נפוץ שמעולם לא ראיתי קודם לכן וגדל בפארק בסלובניה.

 איך אפשר לא לצלם? כל כך עדין ויפה.




ויופי סגול! פשוט לא יכולה להפסיק לצלם!




והצצה קטנה לאדנית הפרטית שהתקשטה בפרח ממוחזר (בקבוק מים) כדי להבריח את היונים הסוררות.



ומכאן היישר לחדר היצירה.
 
פרחים שהכנתי מיצירת עלה כותרת-  אחד אחד והדבקת אלמנט מרכזי שיאסוף את כולם לפרח אחד.
 
ויש גם קצת תוספת עדינה של קישוט בטוש שחור לא מחיק.
 
 



ויש את אלה שנגזרו ידנית מנייר עטיפה.





וגם את אלה מחרוזים שחרזתי ומבלים בצנצנת זכוכית (גרבר תינוקות) שקושטה בציפוי פימו!




ואלה שנגזרו ידנית מבד פליס רך ועוטרו ברקימת חרוזים!





ואיך אפשר בלי הפרחים הסרוגים משקיות הניילון?




חשה שלא מיציתי את הנושא. אצלי הוא נוטל חלק נכבד בהרבה תחומי יצירה.

איפה החרוזים? הפימו? הנייר? הכרטיסים? התמונות?

מבטיחה לחזור ולהמשיך.
 
 
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מראות מיפן

                                            לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...