יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

תוכי (דררה) בטבע.


    תוכי היכן אתה?טבע צילום ויצירה!


    בטיול האחרון צפונה עמדתי נפעמת מול עץ דקל ענק (זוכרים את הרשומה על הדקלים והתמרים?)

    כנראה שיש לי משיכה מיוחדת לצלם את העצים המקסימים הללו.

    ואז......

    תראו בעצמכם מה גיליתי...(כמה טוב שהייתי מצויידת במצלמה שלי)



    אז איך יכולתי לזוז משם? פתאום יצאה "הילדה שבי" נרגשת למול ההפתעה שחיכתה לי.

    הוא התיישב מולי ועשה פוזות למצלמה. רוצה שאכין לו בוק.
    אז המשכתי......




    והוא ממשיך לשחק איתי במחבואים!
    למחרת פניתי לחברה וסיפרתי לה על העץ הנדיב שאיפשר לתוכי למצוא אצלו מחסה.
    כיוון שהיא מצויה בעולם החי וזה עיסוקה, קראה לתוכי מיד בשמו -
     ראש שיזיף1.jpgתוכוני דררה.
    וכיוון שאצלי כל מיפגש מקבל הסבה היישר לחדר היצירה....
    הנה התוצאה -






    גם הציפור הפרטית שלי, מעשה ידי, עפה לה בחדר ממקום למקום כשניסיתי לצלם.
    ניסתה לשחק איתי במחבואים!

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    חלון חיפאי בזריחה.

    אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...