יום שבת, 13 בנובמבר 2010

בובות מפוסלות!


    "שיחת נשים "- הצצה לחדר היצירה!

    אני יוצאת בזאת בהצהרה.....אוהבת יצירה בכל מאודי, זה חלק מהחמצן היומי שלי......
    אבל!!!
    אוהבת חומרים רכים,(חוטים, בדים, צמרים),  נעימים למגע, לא להתלכלך! (נו טוב
    אומרים שכל מי שנוטה ללימודי פסיכולוגיה ובעיקר אלו שמגשימים את החלום..יש
    להם בעיה כלשהי......אז יש לי אישור! ויש לי תעודות! וכן, יש בעיה).

    זה לא מונע ממני לאפות ולבשל ולאהוב את המטבח. מה עושים? יש "יד ימין" מעבד
    המזון שלי שהוא מתלכלך ומשאיר את ידי נקיות.

    כן! אנחנו שונים, (וטוב שכך), אני מוקפת באנשים שאוהבים ללוש בחימר, למרוח ידיהם
    בצבע ודבק. פשוט נהנים!.
    אחת מחברותי שמנויה כרונית על אגף ההתלכלכות בחומר היא  - מירי גולדשמידט.
    מי שמכיר אותה יודע...היא אנרג'ייזר בלתי נלאה. היא תתלכלך ותשאיר אותי עם ידיים
    מטופחות יושבת בצד ועושה "פיכס?" לא ולא!!!
    אז הנה ההוכחה שהיא לא ויתרה לי, ובזכותה התוצאה!
    אז...פחות מילים וקדימה לצילומים. עבודה ראשונה שלי בדאס, חומר שמתייבש באויר
    ונוח לעבודה (רק חבל שהוא מלכלך).
    ולפני כן תזכורת קטנה - בובה ראשונה באמת, הכנתי מפימו שהוא פחות מלכלך.


    וכאן נסיון ראשון בדאס. כך הוא נראה הידיד החדש שלי...

    ואחרי לישה והתלכלכות, פיסול וצביעה (בצבעי אקריל) החומר הפך לגברת נכבדה.

    כך היא נראתה בגן עדן לפני שהתעטפה בבגדים!

    ועכשיו תכירו זו החברה, כי לא טוב היות האדם לבדו (מי אמר שאמרו זאת רק על גברים/נשים?)

    וחכו שהיא תסתובב ותראו את האיפור הכבד.....הלחיים האדומות והצפורניים המרוחות בלק תואם.

    ומהצד השני..הגברת דרשה שימצאו את הפרופיל הפוטוגני...אני עוד מחפשת!


    כל אחת מהן יצאה מביתה כדי להיפגש ליום כיף עם חברתה...

    הן יצאו להשתזף מתחת לשיח הפלפלים שלי....
    מה עוד לא ראיתם אותו? רוצו מהר לרשומה "גינה לי ...גינה לי"...קורים שם הרבה דברים מעניינים.


     והשיחה שהיתה שם בין החברות...עוד ידובר בה רבות!
    שבת שלום חברים וחברות שלי! תהנו מכל רגע!

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    חלון חיפאי בזריחה.

    אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...