יום שני, 8 בנובמבר 2010

גרביים לתינוקות.


    לתינוק קר ברגלים? סורגים גרביים!

    22/03/2012 בול
    תינוקות רבים פגיעים במיוחד לטמפרטורות הנמוכות בחורף, לכן חשוב להקפיד
    ולשמור על חום גופם הקבוע, בייחוד בחודשי החורף הקרבים (אנחנו מתפללים
    ומקווים).
    הטמפרטורה בחדר התינוק צריכה להיות כ-22 מעלות צלזיוס גם ביום וגם בלילה,
    וחשוב להקפיד על כך בייחוד בלילה. כדאי לתלות על הקיר מדחום, לדעת את
    טמפרטורת החדר. יש להלביש את התינוק בבגדים חמים אך קלים, ובשתי
    שכבות העוטפות היטב את התינוק ומכסות גם את כפות הרגליים.
    חשוב שהבגד לא יפריע לתנועה החופשית של ידיו ורגליו וזאת כיוון שתנועות גופו
    עוזרות לו לשמור על חום.
    וכנצר למשפחה פולנית..לימדו אותי כבר משחר ילדותי שצריך
    לדאוג!  לסוודר..לגרביים...
    דאגה היא מילת המפתח!!!!

    אז גייסתי את ה-
    crochet


     מסרגות הפלא של סבתא
    (כריכה של ספר)
    לא, אני ממש לא אוהבת את האמירה "סבתא סורגת". אני סרגתי מגיל 9 . נראה לכם
    שיכולה להיות סבתא בת 9 ?
    שמחה שמלאכת הסריגה חזרה בגדול. כיף אמיתי והרבה שלווה.
    והנה התוצאה.         לא לדאוג אם הרגליים קרות...הגרביים - מחממות!

    מס' 1

    מס' 2


    מס' 3



    מס' 4


    מס' 5


    מס' 6


    מס' 7

    מס' 8

    מס' 9

    סורגת ונותנת מתנות.... כיף אמיתי!!!
    ההנאה כולה שלי!!!.
    נכנסתם? ראיתם? אהבתם (וגם אם לא..) שתפו..אשמח!!!
                                               

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    מראות מיפן

                                                לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...