יום שבת, 27 בנובמבר 2010

פיית השיניים.


    לא מתחרה בפיית השיניים!

    לפיית השיניים אין מנוחה, רק החלה השנה, רק כתבה המורה על הלוח "שלום כתה א"
    והפיה כבר יוצאת לעבודה.
    היא מקבלת מדי יום עשרות מכתבים מילדים גאים ונרגשים!

    פיית שיניים
    היא יוצאת בעקבות הילד הנרגש, לחפש אחר השן הראשונה שנפלה!



    כרטיס ברכה של פיה  היא אומרת...ומברכת...מרימה את הכרית ומשאירה מזכרת!

    לאורי שלי, נפלה שן ראשונה.
    רק נולד והעניק לי את התואר הנפלא כל כך - סבתא!   
      "סבתיק" הוא קרא לי בקולו הענוג.
    רק צמחו שיניו , בפה שחייך אלי לראשונה.
    והנה הוא בא אלי נרגש ואמר .."יש משהו חדש"!
    "שן ראשונה מתנדנדת לה ומציקה!".
    אצבעו הקטנה נדחפת לפיו המתוק...כן זה לא נעים!
    ואני כל כך נרגשת!
    ומעניקה לו משהו שהכנתי עבורו במיוחד...
    לא, לא מתחרה ב"פיית השיניים" הנחשקת!
    נותנת לו מזכרת מסבתא אוהבת!


    אוהבת אותך ילדון מקסים!
    הנה עוד פרק בחיים!


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    מראות מיפן

                                                לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...