יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

הכל אדום.


    אוהבת מן האדום האדום הזה.

    אדום הוא צבע מחמיא .


    בבקשה שיכחו את הישמע הקריאה "צבע אדום" אתם תושבי שדרות  שהייתם
    מורגלים לספור 15 שניות בלבד לתפוס מחסה.בבקשה מכם!

    אדום הוא צבעם של גלים בתדירויות הנמוכות ביותר שעין האדם מסוגלת לקלוט.

    אורך הגל של אור אדום הוא כ-700 ננומטר. אדום הוא אחד מצבעי היסוד.

    אורכי גל ארוכים יותר של גלים מתוך הספקטרום נקראים תת-אדום (או אינפרה-אדום).

    אדום אשר נוטה לעבר הכתום וחסר כל מרכיב כחול נקרא שני.

    אדום אשר חסר כל מרכיב צהוב, ונוטה לעבר הסגול נקרא ארגמן.

    דם מחומצן הוא אדום בגלל נוכחות ההמוגלובין והחמצן. אור אדום הוא הראשון שנבלע
    על ידי מי ים, לכן דגים וחסרי חוליות ימיים שנראים אדומים, הם למעשה שחורים
    בסביבה הטבעית שלהם.

    ובטבע......אוי היופי הזה.....


    ומכאן לחדר היצירה שלי....יצירות באדום!




    וממדף החרוזים.



    והצצה לקופסת כרטיסי הברכה.








    ואיך אפשר בלי חברתי היפנית האהובה?



    בימים חשוכים, כשהלילה יורד עלינו ב-4.30-5.00 אחה"צ......
    צובעת לי מעט באדום...
    כבר קראו לי אופטימית.
    לילה טוב חברים.
    אהבתם ? ספרו לי. שתפו!

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    חלון חיפאי בזריחה.

    אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...