יום שבת, 24 באוקטובר 2015

מעברים.......

במסגרת תוכנית המעברים
 
שתמיד העברתי לאחרים.....
 
הנה אני חלק ממנה.
 
 
זה הזמן לבלוגרית רבת ניסיון כמוני לעבור לכאן, לבית החדש.
 
תמיד החזקתי בדעה שבית לא עוזבים.
 
הייתי נחרצת.
 
אבל היי.....לעבור דירה זה ממש לגיטימי, מי לא עשה זאת מספר פעמים בחייו?
מי פחות מי יותר?

לעיתים אין ברירה, כשעמודי הבית הישן קורסים, יש כבר חלודה, נזילות מהקירות...
יש ברירה?

אני כאן כדי לפתוח דף חדש.
 
כל כך אוהבת ליצור, לצלם, לתעד ולכתוב.
 
מדוע שאוותר על אהבותי אלו המעניקות לי שימחת יצירה ורוגע לנשמה?

יצאתי לאחרונה לדרך חדשה.
 
מצרפת אליה נתיב נוסף, בית חדש, מקוה שכאן אמצא לי רגיעה, הנאה, מוטיבציה לתגבור היצירה והכתיבה
ואלי גם חברים חדשים...
 
זו בכלל תהיה הפתעה נעימה..




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...