יום שבת, 24 באוקטובר 2015

נצרת - תמונות מהשוק המקומי.

 
ברשומה הקודמת הבטחתי המשך....כי כמה אפשר להעמיס ברשומה אחת?
 
הביקור התקיים בחודש יולי השנה, בטרם החלה התקופה הקשה.
 
השוק הוא מקום מרתק, צבעוני ושופע גירויים.
 
מקוה שיבואו ימים טובים ונוכל לשוב בבטחה ולהנות.
 
ביום חם יש מסתור מפני השמש
 
ונעים שם בסימטאות הצבעוניות המציעות מכל טוב!!!
 
בואו נמשיך בטיול......תכינו ארנקים....יש כל כך הרבה מה לקנות..
 
 
 
 
 
הליכה איטית בסימטאות.
 
 
 
צמאים למיץ גזר? תפוזים? טרי...טרי...
 
 
 
ריח הקפה וההל עולים באפינו.
 
 
 
תאנים - מי אוהב אתכם יותר ממני?
 
 
 
 
מממממ....מחוץ לתחום......עבורי.
 
 
 
 
רק מי שרוקמת יודעת כמה שעות הושקעו כאן..
אני יודעת להעריך.
 
 
 
 
בחנות צמר אני יכולה להישאר יום שלם
תנו לי מסרגות ובואו לקחת אותי עוד שבוע...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
איזה שפע. התברכנו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כלי מטבח. חסר לכם משהו? שפע עצום.
 
 
 
 
תבלינים, ריחות וטעמים.
 
 
 
 
מזהים??
 
 
 
 
גן עדן לאוהבי המתוקים.
 
 
 
 
תזכורת "אתם בנצרת!".
 
 
 
 
 
גם בתחום הקולינריה לא חסר כאן מאומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...