יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

אין לי ארץ אחרת.


פורסם ב-13 באוקטובר 2015, 7:30 במדור אקטואליה
 

תוצאת תמונה עבור דגל ישראל
פיתחו רמקולים

בימים קשים אלה כשאדמתנו בוערת
סכינים מקפדים חיים צעירים,
אבנים עפות מכל עבר
חדשות מצמררות.
אין שיר שמדבר אלי יותר.
אהוד מנור, שהותיר אחריו אוצרות לתרבות העברית/הישראלית כבר אינו איתנו
מישהו אחר יכול היה לכתוב טוב יותר מזה?

נזכרת בחיי בניו יורק, איך הוזמנתי לחגוג את יום העצמאות שלנו, בבית ספר יהודי "כנרת"
הדמעות זלגו לבלי יכולת לעצרן.
כמה קשה לשיר התקוה, לעמוד דום.......על אדמה אחרת....לא שייכת!
תהיה טובה ככל שתהיה ....
אבל היא זרה, לא שלך!
לקרוא את מילות השיר הרצ"ב ולהבין שוב ושוב ש......
באמת אין לנו ארץ אחרת.
תודה לכוחות המשטרה, לחיילים הצעירים, לאזרחים העירניים
שכולם הפכו למצילי חיים.
כל מה שרוצה אני ורוצים אתם הוא רק ...שקט!!!!

אין לי ארץ אחרת
קורין אלאל
מילים: אהוד מנור
לחן: קורין אלאל



אין לי ארץ אחרת
גם אם אדמתי בוערת
רק מילה בעברית חודרת
אל עורקיי, אל נשמתי
בגוף כואב, בלב רעב
כאן הוא ביתי

לא אשתוק, כי ארצי
שינתה את פניה
לא אוותר לה,
להזכיר לה,
ואשיר כאן באוזניה
עד שתפקח את עיניה

אין לי ארץ אחרת
גם אם אדמתי בוערת
רק מילה בעברית חודרת
אל עורקיי, אל נשמתי
בגוף כואב, בלב רעב
כאן הוא ביתי

לא אשתוק, כי ארצי
שינתה את פניה
לא אוותר לה,
להזכיר לה,
ואשיר כאן באוזניה
עד שתפקח את עיניה

אין לי ארץ אחרת
עד שתחדש ימיה
עד שתפקח את עיניה

אין לי ארץ אחרת
גם אם אדמתי בוערת
רק מילה בעברית חודרת
אל עורקיי, אל נשמתי
בגוף כואב, בלב רעב
כאן הוא ביתי

בגוף כואב, בלב רעב
כאן הוא ביתי
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...