יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

גרנולה מתוצרת בית.

 
 
 
 

מאת: גלשי

 

 
        
 
 
תמיד חשתי - שהמטבח הוא הסטודיו ליצירה העיקרי בבית(לאוהבים את התחום).יצירה שימושית הלא כן?
 
היום בדירות חדשות בונים מטבחי מיקרו.....קנה וחמם. איך אפשר?
 
אני מאלה המאוהבים ביצירה במטבח. חמוצים!
 
 
 
  לחמים! עוגות!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בישולים! לבנה! גרנולה ועוד...
 
מי שמכין גרנולה - ברור שלא תהינה לו קופסאות קרטון למיחזור. אני כל כך אוהבת את הקופסאות האלה.
לא נורא, יש לי תמיד חברות שדואגות לי למחזר ולמחזר.....
 
 
 
הכנת גרנולה היא יצירה פשוטה ביותר. את המרכיבים אנו קובעים לפי הטעם.
ניתנים לרכישה בכל חנות טבע בתפזורת (ניצת הדובדבן, עדן וכד')
אין מידות קבועות ומדוייקות - זו לא עוגה!
המרכיב העיקרי הוא קוואקר (פתיתי שיבולת שועל)
כל היתר לפי העדפותינו.
גרעיני חמניה קלופים
גרעיני דלעת ירוקים קלופים
אגוזים מכל הסוגים
שקדים,
חמוציות
צימוקים
פירות יבשים
קנמון,ציפורן טחון, זנגביל
סוכר חום , דבש או סילן
 
 
 
ותמונה לשם המחשה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מפזרים קוואקר על תבנית אפיה, מעליו אגוזים, שקדים וגרעינים.
 
מיבשים בתנור ב-100 מעלות כ-20 דקות.
 
מוציאים - מוסיפים צימוקים ופירות יבשים קצוצים, קנמון ושאר התבלינים.
 
ממליצה את הסילן להוסיף רק בעת האכילה.
 
למהדרין בבריאות, ניתן לערבב את כל החומרים ללא אפיה לשם שמירה על הויטמינים.
 
מעולה עם חלב או יוגורט.
 
נסו ותהנו!
 
פשוט וקל עם שליטה מלאה על מרכיבי הגרנולה. ללא חומרים משמרים!
 
לשמור בכלים סגורים היטב.
 
לבריאות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

  בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...