יום חמישי, 1 באפריל 2021

טעות - היא הזדמנות ללמידה חדשה!

 

 

למרות ניסיוני הרב במטבח

והנטיה שלי להיות פדנטית

גם לי קרתה טעות....

קורה.

 

נגמרו העוגיות, גם העוגה כבר איננה

קדימה להכין חדשה.

מכינה את הקערה

אוספת את המצרכים

ומערבבת לפי הסדר...

סקרנים מה יצא?

 

המצרכים הדרושים -

תפוח אלכסנדר ענק חתוך לקוביות (שווה גודל ל-3 רגילים)

3 תמרים יבשים וחתוכים לקוביות קטנות

2 ביצים מספר 1

כוס סוכר

כוס וחצי קמח מלא

כף אבקת אפיה

כפית גדושה של קינמון

כפית תמצית וניל

כף תרכיז פסיפלורה

2-3 כפות אגוזי מלך קצוצים

2-3 כפות פצפוצי אורז

1/3 כוס מים.

 

מערבבת היטב בקערה גדולה

מכינה את תבנית האפיה

מניחה נייר אפיה כמו תמיד

וקדימה לתנור.

 

שמתם לב מה קרה?

כן, קרה גם לי.....שכחתי.....חמאה/שמן....

הכל כבר בתנור...כמה שניות של הפסקת נשימה.

מה עושים?

מציצה פנימה לתנור...בחרדה גדולה.

ממממ........הפתעה!

יצאה עוגה דיאטטית במיוחד, בלי כוונה!!!

שיעור נפלא!

תגלית גדולה!!!

העוגה נראית מוצלחת, תפחה והשחימה כהלכה.

 

מי שלא עוש


ה - אינו טועה!

 

בפעם הבאה שוב אאפה עוגה ללא שמן - ללא חמאה.

עכשיו אני כבר בטוחה!

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...