יום שלישי, 6 באפריל 2021

נישנושים תוצרת בית.

 

 

 

מישהו יכול ליעץ לי איך נגמלים מכניסה למטבח?

פעם עוד היתה בו דלת....

אני חושבת שאני מכורה.

לא יודעת להסביר למה אני כל הזמן מחפשת לעצמי עבודה?

למה?

למה מספר פעמים ביום חייבת להפעיל את מעבד המזון?

זה הרעש שלו שממכר?

העובדה שלי הוא עוזר?

מה הסיבה?

היכן עוברים גמילה?

 

עוד קרייקרים מלוחים..

עוד נשנושים!

 

כוס קמח לבן

חצי כוס קמח שיפון.

רבע כוס שמן זית.

חצי כף מלח, תימין, בזיליקום, אבקת שום, זעתר, שמיר מיובש, פטרוזיליה יבשה

כף בצל יבש

כף זרעי פשתן מושרים

כף גדושה שומשום

כף גדושה גרעיני חמניות

להוסיף בהדרגה מים רותחים כחצי כוס (יתכן ויהיה צורך להוסיף עוד...).

לשטח עם מערוך ע"ג נייר אפיה המותאם לגודל תבנית.

לחתוך בגלגלת לריבועים

 

 

 לאפות עד שמשחים.

לקרר ו....נו אתם כבר יודעים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

  בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...