יום שני, 5 באפריל 2021

קציצות ירקות - סיפור הצלחה

 

"

 

 

 


                                                   יצא לכם פעם להכין אוכל שלא הגיע עד לצלחת?

ודאי לא תאהבו פתיחה שכזו...נכון?

אז זו המציאות....

ואני רק ב"אמת" דוגלת.

 יודעת אתם אוהבים קציצות בשר.

אני מעדיפה קציצות מירקות.

 

אז הכינו את מעבד המזון

רסקו בצל גדול

2-3 גזרים

2 תפוחי אדמה

בטטה אחת

קישוא

פטרוזיליה/שמיר/כוסברה (מה אתם מעדיפים?)

שן שום.

לרסק הכל ולהעביר לקערה.

לסחוט היטב על מנת למנוע התפרקות הקציצות.

אני מכינה סיר קטן ומיץ הירקות הזה הופך למרק ירקות

הרי שם נותרו הרבה ויטמינים שלא מוותרים עליהם!

להוסיף 2 ביצים.

חצי כוס פירורי לחם/קמח מצות/פתיתי תפו"א (פתיתית)

אפשר גם קוואקר.

מלח/פלפל/אבקת מרק.

 

להכין צלחת עם קמח תירס/פאנקו/פירורי לחם.

 

ליצור קציצות ולעטוף כל אחת מהן בקמח תירס....

לטגן או לאפות בתנור ע"ג נייר אפיה משומן.

קמח התירס יגרום לקריספיות שלא תרצו לוותר עליה.

סתם ניסיתי והצליח לי.

 


ספרו לי את האמת.....כמה זללתם ישר מהמחבת?.

את האמת.....

"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לחמניות כוסמין מלא.

                                          רק באפיה ביתית יודעת מה המרכיבים                            יודעת שאין חומרים מיותרים.            ...