יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

מתנות......מתנות!!!

 
 
 
 

מאת: גלשי

 

 
 
החגים כבר בפתח...כולנו במתח...(חרוז מתבקש)!
 
הקניונים הומי אדם, אבל אני מאלה שלהתקרב לקניון זה עונש עבורי שלא יתואר!
 
לא אוהבת את המקום הסגור הזה שאנשים יושבים בבתי קפה ואחרים בודקים בצלחת!
 
הרשתות חוזרות  בכל קניון שוב ושוב...פסי יצור מסין הרחוקה.
 
פשוט לא אוהבת! למה לתרץ?
 
את המתנות אני מכינה לבד והן מגוונות ומותאמות לבני המשפחה...
 
והפעם במחלקת הפימו הפרטית שלי!
 
מחרוזת סרוגה בתוספת עלים מוטבעים בחותמות .
 
 
 
 
 
 
ועוד עלים, קצת אחרת!
 
 
 
 
לאמא.
 
 
 
ולילדים מגנטים צבעוניים.
 
 
 
 
 
 
 
תמונה עם שימוש במוטיבים של פימו.
 
 
 
 
 
 
 
וקצת תליונים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הצצה קטנה לחדר היצירה שלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

  בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...