יום ראשון, 5 בספטמבר 2010

ירושלים - כרטיס הביקור היפיפה שלנו!

 

מאת: גלשי


 

 
        
 
נכון שאתם יודעים שאני כותבת אליכם ממרומי הכרמל?

אני ממש לא ירושלמית ולא הייתי מעולם, למעט תקופה של מספר חודשים ב"מלון" (שלא נדע)
בי"ח הדסה...בתקופת מלחמת יום הכיפורים . תקופה שלא רוצה להיזכר בה!!!.

שנים אח"כ, כל מה שהיה קשור בירושלים - היה עבורי סיוט אחד גדול של הליקופטרים, פצועים, אלונקות, עירויים, אחים במדים רצים, והרבה דם.

פוסט טראומה כמו בספרים!!! כשלמדתי שנה צפופה את התחום, המראות חזרו שוב ושוב לשם.

בסיום שנת הלימודים האחרונה, יצאנו כל הצוות לטיול קסום בירושלים.

הבטחתי לעצמי להנות ולא לשקוע למראות הצפים ועולים בכל פעם שאני עולה בכיוון מעלה הקסטל.

לקחתי איתי מצלמה והנצחתי פינות עוצרות נשימה!

כמה קדושה יש בעיר הזו! כמה יופי וייחודיות.

מביטה בתמונות שוב ושוב ונזכרת ברגעים של הרמת הראש לעבר האתר וההתפעמות לנוכח היופי הזה!

אז שוב...קחו בקבוק מים וצאו איתי לטיול ביום חם שכזה...אבל לא להתלונן...המזגן עובד נכון? אתם יושבים?

 נוח לכם? אין צורך בנעליים נוחות. יחפים? גם טוב!

מגדל דוד  - חיזיון אור קולי.



 


בין חומות מגדל דוד.
 



 
לפני החזיון בשעת אור.



 
 
עיר דוד!
 


 
ציורי קיר




 
מראה ממגדל דוד.
 








 
 




צילמתי וצילמתי את היופי הזה.
עייפים?
שאפסיק?
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...